pondělí 4. července 2016

Stále v očekáváni

Na úvod bych jen napsala, že moje drahá dcerka nedávno oslavila rok a já jsem stále v očekávání ...

Zná to asi každá maminka, která si "tímhle" obdobím prošla tedy nejspíš pořád prochází  ... aneb ... "no to počkej, až ... "

Začne to těhotenstvím ...

Ano, první tři měsíce já osobně "trpěla" ... ranní/ celodenní nevolnosti mne opravdu "ehm lehce" potrápily, avšak to jsem ještě nevěděla, že vlastně začne období čekání, mého vlastního čekání :)

 ... No to počkej, až ti naroste břicho, to už se neohneš. Také, že ne, ale proč bych se ohýbala?
 ... No to počkej, až se ti bude těžko chodit, to budeš ráda sedět doma. Tak určitě.



... No to počkej, to už řídit nebudeš. Jo, musela jsem mít dál sedačku, abych se vešla :)




... No to počkej, až se narodí, co budeš dělat se psy? Jeden je v útulku, druhý je prodaný a nebo taky kecám.


... No to počkej, až se narodí, to už nebudeš mít čas někam chodit. Samozřejmě, že ne, kam bych taky chodila? 



No to počkej, až se narodí, to už tě přejde to běhání, nebudeš mít sílu něco dělat. Nepřešlo.



     No to počkej, až se ochladí, to se ti už nebude chtít, to oblékání, uvidíš sama.



No to počkej, to budeš ráda, když si večer lehneš, až usne. Samozřejmě, ale když přijde zpráva, že se jde, tak se jde.

 




No to počkej, až se začne plazit, to se nezastavíš. Těžko říct, zda se chci nechat zastavit.




No to počkej, to budeš brzy vyřízená. To asi jo.




No to počkej, za chvíli tě přestane bavit tahat kočár do kopce. Přestalo.

             

No to počkej, až povyroste, to nebude tak jednoduché. Souhlasím, je trošku těžší, to je fakt.



No, to počkej, to už se nikam dlouho nepodíváš. Kam bych se dívala?




No to počkej, to budeš teď pořádně unavená, jak už tak cestuje. Tak cestuji taky.



No to počkej, až začne chodit, to budeš běhat jen za ní. Běhá s námi.




No to počkej, to už se budeš chtít bavit jen o malé, hlavně přijdeš o kamarády. Mí kamarádi "dostali" novou kamarádku.




No a pak je druhá fáze ... no jo, ty se máš.

No jo ty se máš, ty jsi tak v těhotenství  nepřibrala. No, ani moc né, ale o tom jindy :)








Samozřejmě, že to není jednoduché, né každá maminka se chce "ničit," ale pokud ano, není třeba ji to kazit neustálými "kecy," které ji stejně nezajímají. Půjde si stejně po svém a není nás málo :)

Já každé fandím, jak jen můžu, ať dělá cokoliv! Jen tak dál!

"Fitness"árna


PS: Já se nechala a nechávám nakopnout vždy zde:  
mamavbehu.blogspot.cz


Tak ať jde vše podle plánu!


































Žádné komentáře:

Okomentovat